Sämst uppdatering men har haft en grymt rolig dag! <3

Har verkligen haft noll tid att blogga today. Men har varit med Emelie, bästa dagen på länge, va vi har skrattat åt videosar vi gjort! Haha grymt roligt.
Sen badade vi hos henne. Vid fyra tiden hängde jag med till Emelies golf träning och slog lite också, gick riktigt bra på Onsdag träning igen. Faktiskt jätte kul med golf alla borde testa. Kom hem för en timme sen ungefär, nu ska jag duscha sen tror jag att jag ska gå och lägga mig eftersom att jag är så trött.

Ha en mysig kväll, puss! ;)<3


Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Bra att du har kul ju :D

2012-05-14 @ 12:32:57
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
♥Remember me, please♥

E-postadress: (hemligt för andra)

Vad har du för sött bloggnamn:

Blir superglad om du vill skriva en söt kommentar till mig!♥ :

Trackback
RSS 2.0